PASI PE GLOB – Ana Moldovan: „Lisabona“

De 2 ani de zile visam la o vacanta in Lisabona ,in sfarsit in anul acesta de sfintele sarbatori ale Pastilor soarta a hotarat sa pot vedea orasul la care visam deja de atita timp ,am ajuns la ora amiezi in Lisabona ,avionul in care eram noi a facut un tur deasupra Lisabonei iar eu ma uitam fascinata nu stiam de sus unde se termina fluviul si de unde incepe oceanul,era superb totul am coborat din avion si am mers in sala de bagaje sa ne recuperam valizele aici surpriza tocmai valiza noastra sa ratacit la Madrid nici nu stiam daca sa fiu suparata sau sa nu bag in seama acest mic amanunt ,ma astepta o saptamana de vacanta frumoasa , intr-un final sa gasit valiza era la Madrid urma sa o trimita peste cateva ora la Lisabona si apoi la hotelul unde eram cazati.Am mers cu autobuzul spre centrul orasului eram incantata de drumul de la aeroport spre centru erau vile frumoase cu fatadele placate cu faianta pe trotuare erau palmieri si niste copaci cu niste flori mov , maslini tei tunsi , lamai ,mesteceni , >>>>

Lasă un răspuns

