NU CA SPUN DAR ZIC – o rubrica de scriitorul Nicolae Rotaru: „Visul“

“Tot ceea ce nu este ilegal e permis”, spune un precept juridic. Este şi o cerinţă emisă de un şef… democratic. “Legi, regulamente, dar şi drepturile omului!”, subliniază personajul… contradictoriu.Pentru a-l ajuta să prospere în “renume”, l-am întrebat dacă este ilegal ca un ofiţer, aflat în concediu de odihnă, să facă striptis. “Binenţeles că nu”, a zis. “Dar să poarte barbă?” “Nu e interzis defel”, mi-a răspuns. “Dar să poarte cizme, în plină vară, pe carâmbii cărora să scrie o dorinţă (de pildă, “Jos… cineva!”). “Nu, nu e ilegal!” “Atunci, luaţi act că ieri, aflându-mă în concediu, nebărbierit, de trei săptămâni, purtând cizme pe care scria ceea ce… scrie presa că… scria, adică “Jos dumneavoastră!” şi-n rest… costumul lui Adam, am defilat prin faţa clădirii Ministerului, dar am fost reţinut şi blasfemiat. “Păi, bine, domnule, cum să faci aşa ceva?! Dar e incredibil!” Noroc că toată această întâmplare s-a petrecut în somn. A fost un vis. Un coşmar, de fapt. >>>>

Lasă un răspuns

