SCRISORI DINTR-UN LAN DE MACI – Nuşa Ilisie: „De ce vrei să fii gândac-de-Colorado?“

Să-mi pun sandalele, repede-repede! Ce târziu s-a făcut! Ochelarii de soare, cheile şi ţigările, trebuie să fie în acelaşi loc. „In care ?” La locul lor! „Dacă toate ar fi la locul lor, s-ar ajunge la o ordine universală a tuturor lucrurilor”! Nu e de dorit! Vorbesc singură? Până si tarotista mi-a spus că sunt sănătoasă „tun”! „Atunci ce mai vrei? Ai toate semnele!” Dar eu, acum, trebuie să ajung la „Jacomomedia!”Ah! Nu! Mă înţeapă ceva în talpă! Un fir…de nisip! Un fir de nisip în sandaua mea de astă vară cum m-a răscolit dintr-o dată şi s-a risipit în camera mea în alte mii de fire… de nisip… Pe uşă a intrat o răcoare ciudată şi apa o simt direct pe piele… valurile se lovesc de uşile mele ca de ţărmuri, ca de praguri…

„Ai multe praguri de trecut, mujer!”

…Si valurile se lovesc de mine ca de ţărmuri! E bine! Mă simt foarte bine încât nici nu mă mai simt şi cred că am ajuns într-un loc în care nu am mai păşit niciodată!

„Ce loc?” Un loc fără praguri! Liniştit, liniştit… „Cum aşa?! Eşti într-un bloc cu cinci etaje în care zece „meseriaşi” pestriţi sparg scările! Cum să nu auzi nimic?” Am înghiţit un peşte-spadă! Simt eu! Aşa mă sfâşie pe dinăuntru! „Ai tulburări emoţionale! Mai bine ai urmări mersul astrelor!” E imposibil de trăit aşa, trebuie să cobor! „Să cobori din apă?” Să cobor din taxi, nu e clar! >>>>

Lasă un răspuns

