Th. Bucur: „Cuplete de-ale lui Tănase“

*Si cu asta ce-am facut ?* (cuplet de-al lui Tanase de acum 60 de ani …)c-tanase

Ne-am trezit din HIBERNARE, Si-am strigat cat am putut :

Jos CUTARE ! Sus CUTARE ! Si cu asta ce-am facut ?

Am dorit, cu mic, cu MARE, Si-am luptat, cum am stiut,

S-avem NOUA GUVERNARE ! Si cu asta ce-am facut ?

Ca mai BINE SA NE FIE, Ne-a crescut salariul brut,

Dar traim in SARACIE ! Si cu asta ce-am facut ?

Ia coruptia amploare, Cum nicicand nu s-a vazut,

Scoatem totul la VANZARE ! Si cu asta ce-am facut ?

Pentru-a castiga o PAINE, Multi o iau de la-nceput,

Ratacesc prin TARI STRAINE ! Si cu asta ce-am facut ?

Traversam ANI GREI cu CRIZE, Leul iar a decazut,

Cresc intruna TAXE-ACCIZE ! Si cu asta ce-am facut ?

Totul este ca-nainte, De BELELE n-am trecut,

Se trag sforile, SE MINTE ! Si cu asta ce-am facut ?

Se urzesc pe-ascuns VENDETE, Cum nicicand nu s-a vazut,

Tara-i plina de VEDETE ! Si cu asta ce-am facut ?

Pleaca-ai nostri, vin ai NOSTRI ! E sloganul cunoscut :

Iarasi am votat ca PROSTII. Si cu asta ce-am facut ? >>>>

Lasă un răspuns

