Alexandru Nemoianu: Jurnal – Zorile (I)

al-nemoianu-micsoratthumbnail11 Martie,2008

Astazi am expediat prin posta electronica textul jurnalului „Iluminari” lui Artur Silvestri care a avut enorma generozitate de a initia publicarea lui.

Incep un nou jurnal sub titlul generic,”Zorile”.Il incep sub semnul unei profunde depresii.Cauzata de agitatia,probabil si acuma vad,exagerata a ultimelor luni, a „grijilor” de care ma las coplesit fara rost. Este o depresie enervanta si mai rau rezultatul unui mod de comportament copilaros si razgaiat.

12 Martie,2008

Ziua de nastere a fratelui meu Pilu.Faptul ca nu ii pot spune sentimentele mele si nu ii pot transmite doririle mele de tot binele ma framanta treibil.

Nadajduiesc si ma rog ca Dumnezeu sa il apere si ocroteasca.

Depresia pare sa dea inapoi.Nu am indoiala ca este ajutorul Maicii Domnului careia m-am rugat cu lacrimi.

Lucrez la alcatuirea unui scurt articol in engleza despre 1 Decembrie,1918.Articol cerut de gazeta „Solia”.

Primesc incurajari si emotionante manifestari de dragoste din partea lui Artur Silvestri,Aurel Cojocaru si batranul meu prieten Pupu(Ion Barsan).

Aflu ca a murit mama vecinei din Borloveni Iuliana,pe nume Solomia. >>>>

Lasă un răspuns

