Viorel Roman: „Dispute“

Ortodoxie şi occident în România, 1989-2009

Petru Clej, revista ACUM: Nu stiu daca am vreo obiectie la publicarea articolului dv Frica de libertate, 1989-2009, dar am o uriasa obiectie la aparitia semnaturii dv. Nu numai datorita ambiguitatii pozitiilor fata de curente ca antisemitismul sau rasismul si in general contestarea democratiei de tip occidental, care pot fi discutate, dar mai mult in raport cu trecutele dv colaborari de presa si angajamente politice.

Viorel Roman, Universitatea din Bremen: Intamplarea a facut ca pe 16 dec.1989 sa aterizez la Timisoara si sa stau doua saptamani. M-am reintors in Germania cu trenul de la Bucuresti. Apoi articolele mele despre Revolutie au aparut din America pana in China. De atunci pun la dispozitie gratuit celor interesati contributiile mele. Asa se face ca 800 de articole au aparut in cele mai diverse publicatii, in unele de care nici nu auzisem. Majoritatea apar de trei pana la de zece ori. Ambiguitate? Nu a ideilor. Despre antisemitism, rolului evreiilor in relatiile ortodocsilor cu occidentul am scris si o carte ? >>>>

Lasă un răspuns

