Cezarina Adamescu: „Părerea mea – ciclu foiletonal. Libertatea de a da cu stângul în dreptul“

Nu am veleităţi de analist politic, nici economic. N-am nici un fel de veleităţi, har Domnului.  Dar nu pot să nu mă gândesc la lucrurile care mă afectează direct, din plin şi-mi dau lovituri aproape mortale, drept în plex. Una după alta, de-mi taie respiraţia. Ce se întâmplă în România ultimilor decenii, mă răneşte cumplit. Direct în inimă. Nu e de mirare aşadar, că trăiesc „cu inima în batistă”.

Atâtea minciuni, atâta duşmănie faţă de om, atâta nesimţire, atâta prostie, atâta naivitate şi atâta perversiune….Colac peste pupăză, noile măsuri de austeritate. Nu e de mirare. Doar suntem vinovaţi, cu toţii, cei 22 de milioane de locuitori ai României, a spus preşdintele. Şi ce spune preşedintele – e sfânt. Adică scos din scripturi.

Am căutat cu osârdie un motiv pentru care să mă simt vinovată pentru soarta actuală a României, şi mărturisesc că nu prea am găsit.  >>>>

Lasă un răspuns

